Stay with me

Mamma hade en gammal vän uppe i Stockholm som heter Pontus Bern. Vi hade bestämt så att jag fick åka upp till han och spela in någon av mina låtar. Men (som vanligt) de här med texter, jag skulle spela i en annan låt som är lite blues aktigt som ni kanske kommer få höra lite senare (men som inte är helt färdig, som de flesta av mina låtar) men jag fick ihop den här låten som vi spelade in och skickade till Talangen.

Även detta år så gick jag inte till final, men men I never give upp.

Men därimot ett kör evanemang som skolan var med på som heter Marching fot Life sökte en solist Star for life som man kunde anmäla sig till och skicka in en låt som de la ut på facebook som man fick gilla. Den som de gillade mest fick vara med. Vilket jag vann och det var helt otroligt kul. De var den här låten som jag skickade in, ska se om jag kan ladda upp lite som blev filmat på repet :) Men i alla fall, tell me what you think about it!


Kommentarer
Postat av: Sofijah

Snygg blogg du har! Du sjunger gör bra.

Tack, nu har din låt fastnat på hjärnan... :)

2012-01-21 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0